מאמרים בנושא שירותי מס

שירותי מס ניתנים ע"י יועץ מס מוסמך, ודרושים בעיקר לאנשים וארגונים שצריכים לעמוד בחובות מס ולעקוב אחרי התחייבויות מס ממשלתיות. 
כאן תוכלו לקרוא מאמרים מקצועיים בנושאים הקשורים לעולמות המיסים ולהבין מושגים נרחבים בעולם המיסוי.

מי צריך ניהול ייצוג רשות המיסים

עבור מי שאינו מומחה בתחום, עולם המיסוי עשוי להיות מעורר חשש ואף מבלבל. עבור רבים, הסיוע של ייצוג מקצועי אל מול רשות המיסים, יכול להביא להקלה משמעותית ולתוצאות הטובות ביותר. אם כן, מיהו המייצג אל מול רשויות המיסוי, מהו תפקידו, מי זקוק לייצוג מסוג זה, מהו כולל ועוד.

הנהלת חשבונות כפולה

מיקור חוץ פיננסי

בשני העשורים האחרונים הפך מיקור החוץ לתופעה בולטת בכלכלה הגלובלית. תופעה שזכתה לתהודה רבה בתקשורת היא מיקור החוץ שביצעו חברות רבות לשירותי שירות הלקוחות שלהם למדינות מתפתחות באסיה, במיוחד הודו. עם זאת, מיקור חוץ הוא הליך עסקי רחב שמכסה מגוון תחומים בפעילות העסקית, כגון לוגיסטיקה, אדמיניסטרציה, ייצור, כוח אדם, תחזוקה, מכירות, שירותים פיננסיים ועוד.

היבטי מיסוי בעסקאות ליסינג והתאמת הנכס המושכר

פתיחת מסעדה חדשה מחייבת השקעה ראשונית גדולה. ניתן לחלק את השקעה זו לשתי קטגוריות: השקעה במבנה והשקעה בציוד.בכתבה זו נתמקד בליסינג מימוני ותפעולי כפתרון לבעיית המימון.

מיסוי על דמי מפתח

כאשר מדברים על מיסוי על דמי מפתח, יש צורך להבדיל בין המיסים על דמי המפתח עצמם ובין המיסים על מכירה או קנייה של הנכס עצמו. עם זאת, חובה גם להבין כי הזכות להתגורר כדייר מוגן בדמי מפתח אינה זכות במקרקעין מכיוון שהדייר לא קונה את הנכס עצמו, אלא את הזכות להתגורר בו בדמי מפתח, ולכן על דמי מפתח לא חל חוק מיסוי מקרקעין.

אלטרנטיבה אמיתית בשוק המגורים - הטבות מס

בעשור האחרון, לאחר אימוץ המלצות דו"ח הוועדה לשינוי כלכלי-חברתי "ועדת טרכטנברג", ישראל החלה ביישום מספר צעדים על מנת לעודד בנייה למגורים המיועדת להשכרה ארוכת-טווח. נושא זה ישתכלל ויתפתח בעתיד ולו רק לאור החשיבות הלאומית שבדבר וחוסר היכולת של הדור הצעיר במדינה להגיע לדירה משלו.להלן מאמר חשוב המפרט את הטבות המס הקיימות היום בתחום.

צרו קשר עם צוות המומחים שלנו

דילוג לתוכן